Handelsbetingelser
Visby Music
Kelleris Vang 49
3060 Espergærde
Tlf.: 25 32 22 66
Cvr.: 34 827 427
Email: ole@visbymusic.dk
Ordremodtagelse
Ved køb og bekræftet booking af support-/undervisningstime eller køb af klippekort modtager kunden pr. email en bekræftelse på købet. Visby Music (herefter VM) tilsender desuden link til online klippekorts-regnskab.
Betaling
Alle beløb, der fremgår på hjemmesiden, er angivet i danske kroner (DKK) og fritagede for moms.
VM tager imod online betalinger med Dankort. Kortoplysningerne behandles af NETS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Dankort. Alle kortoplysninger håndteres i overensstemmelse med kortorganisationernes regler. VM pålægger ikke købet nogle former for transaktionsgebyr.
Det kort, som blev anvendt ved købet, debiteres umiddelbart ved købet.
Fortrydelsesret
Fortrydelsesretten for selve købet på hjemmesiden gælder i 14 dage.
Fortrydelse skal meldes til VM senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være VM i hænde senest 14 dage efter, at kunden har informeret om sin brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på ole@visbymusic.dk, hvor kunden tydeligt skal oplyse om, at man ønsker at benytte sin fortrydelsesret.
Flytning af lektion/supporttime
En bekræftet booking kan flyttes indtil 24 timer før starttidspunktet; ring eller sms til 25 32 22 66.
Persondatapolitik
VM behandler personoplysninger i overensstemmelse med persondataloven.
Oplysninger, som kan knyttes til dig som person, vil aldrig blive gjort tilgængelige for andre virksomheder eller kunne kobles til andre eksterne registre.
Klagemuligheder
Kunden kan sende en mail til ole@visbymusic.dk eller ringe på 25 32 22 66, hvis man vil i kontakt med VM, har spørgsmål eller vil indgive en klage.
Hvis kunden har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil man kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:
- Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
- Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
- Er kunden forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan kunden angive sin klage i EU-Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.
Ved indgivelse af klage, skal kunden oplyse/anvende ole@visbymusic.dk.